Asianhallinta työttömyyskassoille

Kokonaisvaltaista ja tehokasta palvelua työttömyyskassoille


Olemme palvelleet työttömyyskassa-asiakkaitamme yli 30 vuoden ajan. Asiakkaamme arvostavat vahvaa ja asiantuntevaa osaamistamme sekä tiivistä yhteistyötämme. Sähköisen asioinnin palvelut ja maksatusta ohjaava asianhallinta tehostavat merkittävästi kassan toimintaa.

workspace-showcasebg.jpg

Hyödyt

aika-icon.png
aika-icon-pun.png
Säästä aikaa ja vähennä kustannuksia

Unohda rutiinit. Autamme hallinnointitehtävissä ja hoidamme toistuvat tiedonvälitykset puolestasi.

helppo arki
helppo arki
Huolettomampi arki

Keskity hakemusten käsittelyyn ja nopeaan, virheettömään korvausten maksuun. YAP huolehtii kaikesta muusta.

ei yllätyksiä
ei yllätyksiä
Ei yllätyksiä

Päätät itse palvelusi laajuuden ja kulut ovat helposti ennakoitavissa.

testimonial-sliderbg.jpg

MEnestystarinoita

menestystarina-naishenkilo.jpg
SARI HONKANEN, KIRSI LIIKKANEN JA SARI RAJALIN
Metallityöväen Työttömyyskassa, IAET-kassa ja Rakennusalan työttömyyskassa

Helppotäyttöisempi jatkohakemus oli ollut asiakkaiden ykköstoiveena, ja sen toteuttamisesta on tullut erityisen paljon kiitosta. Pikahakemuksen saa lähetettyä muutamalla klikkauksella ja sitä on siirtynyt käyttämään lähes jokainen, joka voi valita pikahakemuksen tavallisen jatkohakemuksen sijasta.

Lue koko tarina

hyödynnä tehokas ja kattava kokonaisuus

Valitse kokonaispalvelu ja täydennä sitä lisäpalveluilla tarpeidesi mukaan.  
helposti muokattava

Räätälöinti

Järjestelmiä ja palveluja voidaan muokata vastaamaan sinun tarpeitasi.

integraatio

Yhdistele vapaasti

Tuotteet toimivat yhdessä saumattomasti ja ne integroituvat muihin palveluihin.

hinnoittelu

Hinta muodostuu investoinnista järjestelmään sekä palvelun kiinteästä kuukausihinnasta.

revercews-showcasebg.jpg

Kokonaispalvelun Hyödyt

Keskity hakemusten käsittelyyn ja maksatukseen

YAP hoitaa kaiken muun
  • Kokonaispalvelu sisältää kaiken tarvitsemasi, et tarvitse useita toimittajia.
  • Ei huolta IT-asioista, kuten työasemista tai laitteista.
  • Teemme tulostukset ja postitukset puolestasi.
  • Tunnemme työttömyyskassatoiminnan täydellisesti. Ansiosidonnainen työttömyysturva otettiin käyttöön vuonna 1985 - YAP oli jo silloin tukemassa kassojen toimintaa.
  • Kokenut ja osaava käyttötuki: saat alan asiantuntijan tukea työtehtävien hoitamiseen.
  • Autamme päivittäisissä työtehtävissä, kuten maksatusajoissa, tietokantojen päivittämisessä sekä viranomaisraportoinnissa.

Palvele uusia ja nykyisiä jäseniä paremmin

Sähköiset työkalut säästävät aikaa
  • Jäsenet voivat päivittää itse omia tietojaan ja mm. jättää työttömyysturvahakemuksen sähköisesti.
  • Ensi- ja jatkohakemukset, pikahakemukset voi tehdä sähköisen asiointipalvelun kautta.
  • Jäsen saa tiedon päätöksestä ja mahdollisen korvauksen summasta sekä maksupäivämäärästä valitsemallaan tavalla postitse, sähköiseen asiointipalveluun tai tekstiviestillä.
  • Työkalut jäsenhankintaan
    • Kassan jäseneksi voi liittyä netissä lomakkeen kautta.
    • Kohdennettu jäsentiedottaminen esimerkiksi sähköpostitse.

Reaaliaikainen raportointi ja tilastointi

Lainsäädännön vaatimat raportit helposti
  • Unohda Excel ja PowerPoint. Saat syvälliset, esitysvalmiit raportit kassanhallinnan kokouksiin suoraan järjestelmästä.
  • Järjestelmä on integroitu viranomaisjärjestelmiin, esimerkiksi ennakonpidätystiedot ja muutokset väestöreksterissä siirtyvät automaattisesti. Viranomaisille kaikki tilastot aina ajallaan ja vaaditussa muodossa.
  • Lakimuutokset otetaan aina huomioon.
  • Taustajärjestöille ja liitoille vakioidut raportit tai yksilölliset poiminnat omista jäsenistä.
  • Helppo seurata kassan omaa taloutta.
  • Teemme tilastointia ja raportointia myös puolestasi.

Vaivaton maksatus

Hakemusten käsittely ja maksu tehty helpoksi
  • Työttömyyskorvausten määritys ja maksatuksen hyväksyminen suoraan järjestelmästä.
  • Lasku lähtee automaattisesti ja jäsenten tekemät maksut tulevat näkyviin järjestelmään.
  • Väärin suoritettujen maksujen takaisinperintä.
  • Maksatukseen integroitu asianhallinta: kun asiaa käsitellään, tallentuvat tiedot automaattisesti arkistoon.

Huolettomampi ja kiireettömämpi arki

Helpompi jäsenhallinta ja kattava tuki
  • Jäsenmuutostietojen, hakemusten ja ilmoitusten tarkastus ja käsittely tapahtuvat yhdestä paikasta.
  • Sähköinen ilmoitus automaattisesti, kun jäsen ilmoittautuu työvoimatoimistoon.
  • Kassan käsiteltyä hakemuksen, jäsenelle automaattisesti tieto päätöksestä ja mahdollisesta maksusta.
  • Käsittelijöille on aina apua tarjolla: tutut asiakaspalvelijat, osaava HelpDesk, säännölliset koulutustilaisuudet ja tiiviit kehitysryhmät.
Benefit-Bg.jpg

Näin saat palvelun käyttöösi

Kevyt ja helppo käyttöönotto

    • Kartoitamme kuitenkin ensin tarpeesi ja luomme tarvitsemasi kokonaisuuden.
    • Järjestelmä- ja palvelukokonaisuus otetaan usein käyttöön standardimuodossa.
    • Kokonaispalvelun käyttöönotto kestää tyypillisesti 2 - 8 kuukautta.
    • Ei työllistä sinua. Aikapanostuksesi projekissa on vain viisi workshop-päivää ja koulutuspäivät.

Varmistamme käyttöönoton sujuvuuden

  • Käyttöönottoprojekti on kiinteähintainen – ei kustannusriskiä.
  • Otamme päävastuun käyttöönottoprojektista.
  • Meillä on kokemusta useista käyttöönotoista – kymmeniä  käyttöönottoja tehty lähivuosien aikana.
  • Koulutamme kaikki käyttäjät roolikohtaisesti ennen järjestelmän käyttöönottoa. Olemme myös käyttöönoton jälkeen kahden viikon ajan fyysisesti paikalla auttamassa.
  • Kartoitus

  • Starttipalaveri

  • Työpajat

  • Testaus

  • Koulutus

  • Käyttöönotto

YAP-asiantuntijat apunasi

Esa2.jpg
ESA GYNTHER
Liiketoimintapäällikkö
Olli2.jpg
OLLI RÄISÄNEN
Liiketoimintajohtaja
Annika.jpg
ANNIKA TIUSANEN
Asiakaspalvelupäällikkö
form-bg.jpg

ota yhteyttä