Blog-Hero.png

BLOGI JA UUTISET

Asiakasvuorovaikutus toiminnan kivijalkana

YAP on toiminut työttömyyskassojen toimialalla yli kolme vuosikymmentä, eli pidempään kuin mikään muu yritys Suomessa. Koska toimialalla on rajattu määrä työttömyyskassoja, on palveluntarjoajalla mahdollisuus luoda hyvin läheiset suhteet kassojen henkilöihin, sekä kehittää palvelua ja järjestelmää eteenpäin täysin toiveiden mukaisesti. Ilman tiivistä asiakasvuorovaikutusta palvelun ylläpito ja kehittäminen ei olisikaan mahdollista.

Lue lisää

Sovellusten parantelusta todellisiin innovaatioihin

 

Digitalisoitumisen myötä ohjelmistotekniikka on mukana jokaisen ihmisen päivittäisessä arjessa, jolloin voittajaksi selviytyvät käyttäjän näkökulmasta helpot ja huolettomat ratkaisut. Uudet kuluttajainnovaatiot nostavat rimaa myös yritysratkaisujen puolella ja haastavat toimijat asiakaslähtöisempään tuotekehitykseen. Mutta kuinka yrityksen ja tuotekehityksen toiminta muutetaan asiakaslähtöiseksi? Mitä ketterät menetelmät, käyttäjäkeskeinen suunnittelu, Lean tai DevOps ovat opettaneet IT-alalle? Kuinka megatrendit tai teknologiainnovaatiot vaikuttavat tuotekehityksen toimintatapaan? Miten tuotteiden ja palveluiden parantelusta päästään toimialaa ravisteleviin innovaatioihin?

Lue lisää